A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад - Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Глухівської міської ради Сумської області

Критерії оцінювання здобувачів освіти

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів

 

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

 

Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти третіх і четвертих класів Нової української школи

 

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти третіх і четвертих класів Нової української школи (Наказ МОН № № 1146 від 16 вересня 2020 року)

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 2 класу (наказ МОН № 1154 від 27.08.2019)

Рівневе оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 3-4 класів НУШ

 


 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-11 класів

 

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

 

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Оцінювання досягнень здобувачів освіти 5-6 класів НУШ здійснюється відповідно до наказу МОН України від 01.04.2022 №289 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти" та згідно Рекомендацій щодо оцінювання.

 

Наказ МОН України "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання" № 1093 від 02.08.2024 року стосовно організації оцінювання результатів навчання учнів 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

 


 

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи, а також за результатами перевірки навчальних досягнень здобувачів освіти: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з окремих предметів

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень