Критерії оцінювання здобувачів освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти третіх і четвертих класів Нової української школи
Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти третіх і четвертих класів Нової української школи (Наказ МОН № № 1146 від 16 вересня 2020 року)
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 2 класу (наказ МОН № 1154 від 27.08.2019)
Рівневе оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
Оцінювання досягнень здобувачів освіти 5-6 класів НУШ здійснюється відповідно до наказу МОН України від 01.04.2022 №289 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти" та згідно Рекомендацій щодо оцінювання.
Наказ МОН України "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання" № 1093 від 02.08.2024 року стосовно організації оцінювання результатів навчання учнів 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи, а також за результатами перевірки навчальних досягнень здобувачів освіти: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з окремих предметів
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства - Критерії навчальних досягнень учнів з біології
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури - Критерії навчальних досягнень учнів з економіки