A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад - Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Глухівської міської ради Сумської області

ШКІЛЬНА СЛУЖБА ПОРОЗУМІННЯ "Step"

Фото без опису

Медіатори - це команда підготовлених старшокласників-посередників (медіаторів), які допомагають своїм ровесникам розв’язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи у роботі відновні практики – медіацію однолітків, коло тощо – і працюють над формуванням безпечної атмосфери в закладі освіти. Роботу ШСП організовує координатор – соціальний педагог Тетяна КОЗЛОВСЬКА
Діяльність ШСП базується на принципах відновного підходу, який передбачає.
– Повагу до особистості, віру в її здатність вирішувати конфлікти у найкращий для себе спосіб – учасники конфлікту активно залучені до процесу обговорення та самостійно приймають рішення щодо подальших дій; тому медіатор – це не суддя, не порадник, а «той, хто допомагає спілкуватися».
– Відповідальність у стосунках та по відношенню до інших – процес переговорів побудовано таким чином, щоб учасники конфлікту мали можливість зрозуміти один одного, усвідомити власні вчинки та наслідки, до яких вони призводять, тобто власну відповідальність. Атмосфера довіри і поваги сприяє тому, що учасники конфлікту охочіше беруть на себе зобов’язання щодо виправлення ситуації або відновлення стосунків.
– Віру в кожну особистість та її здатність змінюватися – вирішення конфлікту за участю медіатора побудовано як процес переговорів партнерів, а не суперників, що сприяє засвоєнню учнями іншої конструктивної моделі розв’язання конфліктів, яку вони можуть використовувати в майбутньому.

Медіація (англ. mediation –  посередництво ) — вид альтернативного врегулювання спорів, метод вирішенняспорів із залученням посередника( медіатора ), який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати конфліктну ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який би задовольняв інтереси і потреби усіх учасників конфлікту. На відміну від формального судового чи господарського процесу, під час медіації сторони доходять згоди самі — медіатор не приймає рішення за них.
Принципи медіації
1. Добровільність
Кожна з сторін добровільно приймає рішення щодо участі у переговорах і усвідомлює, що рішення може бути досягнуте тільки шляхом співробітництва; можливість добровільного припинення процесу на будь-якому етапі.
2. Конфіденційність
Усе, що відбувається на медіації не розголошується ні медіатором, ні сторонами. За винятком ситуацій, коли сторони планують завдати шкоди собі чи комусь.
3. Щирість намірів щодо вирішення конфлікту
4. Неупередженість посередника

5. Нейтральність, безоціночність – під час процесу медіатор не займає позицію однієї з сторін, не оцінює їх, а в рівній мірі допомагає обом. Медіатор є нейтральним відносно конфлікту (не «втягується» у суперечку) і, в той же час, щиро прагне допомогти сторонам знайти найкраще для обох рішення.

6. Розподіл відповідальності
Сторони несуть відповідальність за прийняття рішення та його виконання, медіатор – за дотримання правил та принципів процедури.

7. Правомочність сторін
8. Неформальність та гнучкість процедури медіації.


Переваги медіації

 Економія часу
 Зниження вартості процесу вирішення спору
 Можливість впливати на результат
 Конфіденційність процедури
 Можливість збереження або відновлення ділових взаємин з партнерами
 Можливість запобігти виникненню подібних конфліктів у майбутньому
 Гарантія виконання рішення (у випадку успішної медіації)

 Якщо Ви бажаєте вирішити конфлікт, але самостійно не можете цього зробити зверніться до медіаторів ШСП ( кабінет соціального педагога), чи заповніть заявку за посиланням і медіатори зв'яжуться з вами https://docs.google.com/forms/d/1Fm3lCLDO8iTQpH3iF2SJrCSWrhqiB42rofU3hfmLei0/prefill .  

Фото без опису

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень