A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад - Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Глухівської міської ради Сумської області

Практичні рекомендації педагогу, який працює з гіперактивною дитиною

Практичні рекомендації педагогу, який працює з гіперактивною дитиною

Для того, щоб допомогти дитині упоратися із труднощами в навчанні, необхідні:

1.                    Зміна оточення:

·Роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально. Дитина повинна завжди перебувати  перед очима вчителя;оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини – перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду.

·Змініть режим уроку із включенням фізкультхвилинок.

·Дозвольте гіперактивній дитині через кожні 20 хвилин підводитись. Надайте такій дитині можливість швидко звертатися по допомогу в разі виникнення труднощів.

·Спрямовуйте енергію дитини в корисне русло, запропонувати дитині вимити дошку, роздати зошити тощо.

2.                    Створення позитивної мотивації на успіх:

·Частіше хваліть дитину.

·Уникайте завищених або занижених вимог до учня із СДУГ.

·Використовуйте на уроці елементи гри й змагання.

·Великі завдання розбивайте на окремі частини, контролюючи виконання кожної з них.

·Створюйте ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони.

·Будуйте процес навчання на позитивних емоціях.

·Пам’ятайте: з дитиною потрібно домовитися, а не зламати її.

3.                    Корекція негативних форм поведінки:

·Сприяйте припиненню, зникненню агресії.

·Навчайте необхідних соціальних норм і навичок спілкування.

·Регулюйте взаємини дитини з однокласниками.

4.                    Регулювання очікувань:

·Пояснюйте батькам і оточуючим, що позитивні зміни відбуваються не одразу, а через деякий час.

·Пояснюйте батькам і оточуючим, що поліпшення стану дитини залежить від спокійного й поміркованого ставлення до неї.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень